ابراز نگرانی کارشناسان از روند کاهش تراز آب دریای خزر حفر ۱۸ متر تونل زیرزمینی برای پیدا کردن گنج در یک باغ تالار مشهد + عکس چند نکته ایمنی برای مواکب و مراکز اسکان در دهه آخر صفر جمعیت ایران چقدر است؟ شکارچیان غیرمجاز پارک ملی خجیر دستگیر شدند راهکار نانویی برای درمان نیش کنه تگزاسی آمادگی کامل کادر درمان بیمارستان حضرت ام‌البنین (س) مشهد برای دهه پایانی ماه صفر انتقاد رییس دیوان عالی کشور از افزایش آمار پرونده‌ها در حوزه خانواده کیت تب دنگی بالاخره به دست وزارت بهداشت رسید گلایه خانواده‌ها از اعمال سلیقه در سپردن کودکان بی‌سرپرست به متقاضیان طرز تهیه کیک نارگیلی نرم و پفکی در خانه + فیلم شنبه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام سرویس مدارس راه اندازی شعبات دانشگاه تهران در تفلیس و نجف اشرف نامه‌ای به حشره میهمان در حال حاضر ۱۱۵ نفر در رشته داروسازی سنتی مشغول به تحصیل هستند ۱۴۰۰ نوزاد نارس زیر پوشش غربالگری شبکیه چشم قرار گرفتند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، ۶ شهریور ۱۴۰۳) | آغاز روند کاهش دما از امروز تا پایان هفته یک دست صدا ندارد | درباره افرادی که کار انفرادی را به فعالیت گروهی ترجیح می‌دهند واژگونی پژو ۲۰۶ در میدان آزادی مشهد + عکس(۶ شهریور ۱۴۰۳) داروهای کمیاب داروخانه‌های مشهد، در بازار آزاد فراوان است
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، ۶ شهریور ۱۴۰۳) | آغاز روند کاهش دما از امروز تا پایان هفته

  • کد خبر: ۲۴۷۵۵۸
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، ۶ شهریور ۱۴۰۳) | آغاز روند کاهش دما از امروز تا پایان هفته
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: با توجه به جهت جریانات جوی، دمای استان تا پایان هفته جاری روند کاهشی خواهد داشت و انتظار می‌رود که در روز‌های پایانی هفته کاهش محسوس دمای روزانه را در شمال استان شاهد باشیم.

محمد غیوری‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص آخرین وضعیت هوای خراسان‌رضوی و مشهد، اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، در ساعات بعدازظهر امروز عبور امواج ناپایدار جوی را شاهد خواهیم بود به طوری که جریانات شمال استان باعث افزایش ابرناکی در شمال و غرب خراسان‌رضوی خواهد شد که انتظار می‌رود در ساعات عصر و شب، باعث وقوع بارش‌های رگباری توأم با رعدوبرق به‌ویژه در شمال‌غرب استان شود. 

وی افزود: در نواحی بادخیز به ویژه در نواحی شرقی و جنوب استان، در برخی ساعات وقوع باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا با احتمال بروز خسارت در این نواحی پیش‌بینی می‌شود. همچنین با توجه به جریانات جوی طی چند روز آینده، انتقال ذرات گردوغبار به سایر نقاط استان ازجمله نواحی مرکزی دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: با توجه به جهت جریانات جوی، دمای استان تا پایان هفته جاری روند کاهشی خواهد داشت و انتظار می‌رود که در روز‌های پایانی هفته کاهش محسوس دمای روزانه را در شمال استان شاهد باشیم. هشدار سطح زرد مورخ ۵ شهریورماه صادر شده است.

غیوری‌خواه با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در کلانشهر مشهد، نوسانات دمایی ۲۱ تا ۳۷ درجه‌ای به ثبت رسیده است، گفت: امروز دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ۳۶ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ۲۱ درجه خواهد رسید. طی شبانه‌روز گذشته، داورزن با دمای ۴۲ درجه و فریمان با دمای ۱۶ درجه به‌ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از تایباد با ۵۰ کیلومتربرساعت گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->